Foto's komen nog!

20 september 2012 - Pembroke, Malta

Zo, ik hoop dat in de loop van de weken ik minder ga schrijven want het lijkt alsof ik niets te doen heb! Gelukkig is dat niet zo!

Om nog even een update te geven, gister heb ik gehoord dat ik in de advanced class zit en dat ik waarschijnlijk examen ga doen in CAE (Certificate Advanced English). Er doen tot nu toe 6 mensen deze cursus (4 Nederlanders en 2 Zweden). Ik ben blij dat ik in deze klas zit maar het is wel zo dat je hard (en ik dus extra) moet leren en dat je verwacht word 3 uur per dag huis werk te maken! Dat had ik even niet verwacht!

Gelukkig kan ik afkoelen in het zwembad en is het erg gezellig. Vanavond is Jason's party (de DJ van Sprachcaffe) en daarna misschien nog door naar het eerste independence day party. Helaas moeten wij (als uitzondering op deze feestdag) lessen volgen én een toets maken!

Ik hoop wel dat jullie konden genieten van de foto's, er komen er vast nog meer!

xxx Fiek

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. John:
    21 september 2012
    En wederom heb je jezelf onderschat ;)
    Heel gaaf dat je de advanced class mag volgen! Gaat vast helemaal goed komen jou kennende.
    De foto's zien er leuk uit, mooi stuk langs de zee zeg!

xxx
  2. Peter:
    21 september 2012
    Jason's Party, afkoelen in het zwembad, independence day party; Holiday part 4 is in volle gang. Gelukkig moet er ook nog een beetje gewerkt worden. Gelukkig maar, want ik wil wel een beetje waar voor mijn geld (geintje ;-) Have fun!

P.
  3. O. Aad:
    21 september 2012
    We spreken hier in Carvoeiro voornamelijk Engels, want het is wel een Engelse pensionado omgeving. Belangrijk dus om goed Engels te leren voor je oude dag ! Geniet dus eerst van van je opleiding, je verblijf op Malta, en op latere leeftijd van je opgedane kennis. Gr. Oom Aad