End of story...?!?

9 december 2012 - Mosta, Malta

Zo, dan zit ineens op het vliegtuig te wachten die je terug naar huis brengt. Dat zal wel even wennen worden in Nederland, ze rijden daar weer 'normaal' aan de rechterkant van de weg, en het uitgaan is ook weer een stuk rustiger, om maar te zwijgen over het terperatuursverschil....

Maar goed, ik heb de afgelopen dagen goed afscheid kunnen nemen vsn het schitterende Malta. Na mijn examens, die trouwens niet zo goed gingen (dat doen ze altijd bij mij dus dit zegt nog niet zo veel) hebben we met de klas afscheid genomen van onze lerares Theresa. Dit deden we in stijl, door bij een echt Maltees restaurant in Mgarr konijn te eten. Het was een hele ervaring, ik ben nog nooit zo aangestaard op het moment dat we binnen kwamen! En het hield ook niet echt op, zeg maar! Vervolgens werden de 3 hele (!) konijnen geserveerd, die je volgens de Maltesers met de hand moet eten, maar het was heerlijk, ondanks het idee dat ik zowel het hart als de nieren van een lief konijntje heb op gegeten...

En dan is het zover, vandaag vlieg ik na 12 weken Malta weer terug naar Nederland, maar ik heb een ontzettend leuke, gave, mooie en leerzame tijd gehad! Merel, Esther, Nynke, Erika, Milan, Niels en Olle heel erg bedankt voor alle mooie momenten, en tot de reunie in Zweden/Nederland/Malta!!!!!!

1. Marco:
    Hoi Sophie,

Hele goede reis naar huis.
    Wij vonden het erg leuk om al je verhalen te mogen lezen, nu moeten we weer een abo nemen op eoa magazine bah. Ondanks dat jij je nieuwe vrienden zal missen weet je dat er straks ook weer een warm welkom zal zijn.
    Wat je examen betreft, als je dat net zo slecht hebt gemaakt als de vorige heb je idd niets om je zorgen over te maken.
    Tot ziens in koud/nat/glad Nederland.

Marco / Toek & Kids
  2. Diny:
    9 december 2012
    Welkom in het koude kikkerlandje met sneeuw en ijzel..
    Liefs Diny
  3. Els Keijser:
    Hoi Sophie,

Veel dank voor je reisblog! Fijn dat je ons op de hoogte heb gehouden van je avonturen op Malta. Ik zal blij zijn je weer te zien!

Liefs
    Els
  4. Ina:
    Hoi Sophie,

Welkom terug in het koude holland . Bedankt voor je leuke reisverhalen, zal ze missen!
    Liefs Ina en Leon
  5. Maria:
    Lieve Sophie,
    Wat kan jij leuke verhalen schrijven. Je ontpopt talent na talent! Ook je duikbrevet, je Engels op een bovenmodaal plan gebracht, een jaar ouder geworden en heel veel ervaringen rijker natuurlijk.
    Geweldig allemaal. Wen snel aan de Hollandse omstandigheden! Klets lekker bij en dan hopen we elkaar te zien 2e Kerstdag. Lieve groetjes van Margriet, Ruud en Maria.