To be continued...

18 september 2012 - Pembroke, Malta

Ik ben in middels redelijk gesettled hier op Malta! Ik heb leuke Nederlandse en Zweedse huisgenoten. Helaas word er snel overgegaan op het Nederlands, maar ik probeer zo veel mogelijk Engels te spreken. Vandaag en gister hebben we 2 toetsen gehad voor het bepalen van het niveau voor je uiteindelijke examen en ik schrok wel dat ik na een toets (notabene lees toets) ingedeeld was in de Advanced Class. De overige testen waren dus op dat niveau! En het was toch een partij moeilijk! Maar morgen hoor ik mijn definitieve niveau dus het is nog even afwachten! Zometeen gaan we even zwemmen en dan nog even naar Paceville een drankje doen.

Het weer is prima en de mensen zijn erg aardig! Ik kom de komende 12 weken wel door! Foto's komen nog!

xxxxx

Sophie

1. Chris:
    Hey Fiek!

Wat fijn dat je leuke huisgenoten hebt het maakt wel een stuk leuker ;-)
    Je mag best een koffer vol met zon en warmte naar Nederland sturen want hier dalen de temperatuur best snel en ik denk dat we over 2 weken niet meer weten wat de zon is.
    Veel plezier en geniet er lekker van! :-)

Xxxx
  2. Stépha:
    18 september 2012
    Ik zit in een koude Nederlandse collegezaal terwijl het buiten regent en grijs is en ben beetje best wel jaloers ;) Geniet ervan! :) xx
  3. Maria:
    18 september 2012
    Kllinkt allemaal uitstekend én jij komt inderdaad op deze manier wel de 12 weken door....misschien word je wel in de examencommissie opgenomen met zo'n niveau!
  4. Bernadette:
    Hoi Fiekie,
    Klinkt goed allemaal. Waarvandaan heb je je mail kunnen sturen?
    xxxx
  5. Rens:
    Koet!
    Dat klinkt goed! Miss moet ik de luchtmacht er ook maar van overtuigen dat ik een cursus Engels nodig heb ;) Ben benieuwd naar de foto's!
    X broer
  6. Margriet:
    Lieve Sophie.
    Fijn dat alles goed met je gaat. Zal morgen je lekkere bakkie koffie wel missen.
    Dikke kus Margriet.
  7. Marco:
    19 september 2012
    Hoi Sophie,

Klinkt allemaal heel goed, ik wil hetniet nog leuker voor je maken.... maar wij kunnen hier ook zwemmen, er is van morgen genoeg water uit de lucht gekomen om een flink zwembad mee te vullen. Syd is tijdens deze bui vertrokken voor 3 dagen kamp, heerlijk op de fiets naar Alphen ad Rijn.
    Wij zijn er zeker van dat dat Engels helemaal goed komt, we blijven je volgen.
    Gr Marco, Toek en Kids