Mister Sprachcaffe!!!

17 november 2012 - Pembroke, Malta

Nadat we vorige  week genoten hadden van Miss Sprachcaffe, kon natuurlijk de Mister Sprachcaffe contest niet uit blijven! Natuurlijk moest ik ook (na een wel overwogen besluit) mijn Nederlandse steentje bijdragen :D.

Gelukkig waren er nog meer Nederlanders die graag mee deden aan deze contest, en  toevallig ook allemaal uit appartement 302 ;). Na verschilende opties zoals Flight Lieutenent Laurance en Bob Marley ben ik uiteindelijk als Gangsta Benjamin (want als kleinste man van het stel was ik natuurlijk de benjamin) gegaan. De overige deelnemers waren de Italiaanse Mooiboy Milano di Natale (Nederlands), Gangsta Antonio uit Rio de Janeiro (Nederlands), Voetballer Zlatan (Zweden), Cowboy Billy uit Texas (Nederlands) en Olgg uit Rusland.

Na verschillende opdrachten gedaan te hebben zoals het dansen en het boeren als een man heb ik het als Benjamin, samen met Zlatan, het niet tot de finale gehaald, met het commentaar van de jury: 'te vrouwelijk voor een mannelijke Gangsta'. Maar het was erg leuk om mee te doen en we hebben erg gelachen! :D Het leven als een man is af en toe erg makkelijk ;).

Uiteindelijk heeft Milano di Natale via het armpje drukken gewonnen!

De hele avond was erg leuk en nadat we onze lerares Theresa hadden overgehaald om mee te gaan naar Paceville was de hele avond helemaal geslaagd! :D :D

xxxxx Fiek

1. Bernadette:
    17 november 2012
    Ziet er gaaf uit, wat nou vrouwelijk, had je een beetje opvulling eronder gestopt?
  2. Diny:
    17 november 2012
    Was weer erg geslaagd feestje zonte zien en ik zie leuke heren.!!!!!!!!!
  3. Inge:
    17 november 2012
    Net echt, ik had je niet eens herkend!!!